Najlepsze covery

Dość niecodzienna lista wspaniałych coverów. 1. XO - John Mayer No to jest ładne. Całkiem całkiem. Z pewnością warto posłuchać. Jes...


Dość niecodzienna lista wspaniałych coverów.

1. XO - John Mayer

No to jest ładne. Całkiem całkiem. Z pewnością warto posłuchać. Jeszcze nie miałam okazji dokładnie zapoznać się z twórczością tego artysty wiem jednak że jego cover XO zrobił na mnie duże wrażenie.

2. Prayer in C - Jona Cello

Jeżeli chodzi o tą piosenkę to całkiem niezły cover ma także do zaproponowania Kiesza, zdecydowałam jednak że John Celler szczególnie zasługuje na miejsce numer jeden bo zakończenie jest mocne.

3. Ingrid Michaelson - Clean

Co do tej piosenki, wersji prawdziwej nigdy bym nie doceniła. Za to zaśpiewane w akompaniamencie pianina oraz doprawione wspaniałym głosem Ingrid Michaelson pozwoliło mi dostrzec jak wspaniały jest tekst, jak wspaniała jest muzyka

4. Firework - Jenny Lane

Zastanawiam się czy chodziło o zdjęcie które zobaczyłam kiedy po raz pierwszy usłyszałam ten cover na yt, czy o sam fakt dobrego wykonania. Ogólnie to sama koncepcja filmu "The Interview" mnie nie przekonała i za żadne skarby nie mam zamiaru oglądać tego filmu. Dlaczego? Cóż odrobina dobrych chęci z pewnością wystarczy by móc sobie wyobrazić jak smaczne i taktowne byłoby robienie komedii o Hitlerze w czasach holokaustu. Nawet teraz taki pomysł raczej nie przyjąłby się z entuzjazmem wielu jak mniemam.


5. Triggerfinger - I Follow Rivers

Chyba pierwszy cover który znalazłam, a który autentycznie i w pełni mi się podobał do tego stopnia że oryginalna wersja piosenki nieco straciła na ważności. Zatem myślę że warto, a nawet trzeba posłuchać.

6. Believe - Ella Henderson

Tak samo jak Clean w wersji Taylor Swift do mnie nie przemawia, tak samo Believe w wersji Cher to nie była piosenka którą miałam ochotę i chciałam słuchać na okrągło. Natomiast w wykonaniu Elli gwałciłam przycisk replay.

7. Take me to church - Kiesza

Trudno mnie wyciągnąć do kościoła. Ale dźwięki tej piosenki po prostu przeniosły mnie do jakiejś świątyni, raczej nie mam problemu z językiem angielskim ale to właśnie jej wykonanie pozwoliło mi usłyszeć jakże piękne słowa "I'll tell you my sins and you can sharpen your knife". Kocham. Szanuje. 

8. The National - Terrible love

Pierwsze spotkanie Cami i Klausa, dla tych co nie oglądają The Originals- żałujcie. Warto. Chociażby dla samej postaci jaką jest Camille.

9. But I still havent found what im looking for - Julliet Turner

Ta piosenka przypomina mi dzieciństwo. Ileż ja wieczorów spędziłam z moją mamą na oglądaniu Uciekającej panny młodej. To jeszcze były czasy video i kasety jak najbardziej miały rację bytu. Stare, dobre wspomnienia. Cover Julliet Turner opisałabym natomiast słowami "uroczy", zdecydowanie. 

10. No i wreszcie ostatnie ale nie najgorsze a może wręcz przeciwnie-najlepsze. Przepiękne covery Sleeping at last. Ja polecam "Already gone" "Every little thing she does is magic" "Saturn" "Chasing cars". Tutaj zamieszcze ten którego ostatnio słucham najczęściej



You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images